Fredag!

Kommer ni ihåg fredagen för 2 veckor sen? När jag skrev att det troligtvis var min sista
fredag som tjockis..
Det känns som evigheter sen!
Tänk vad en ny fas i livet kan kännas som om det alltid vart så här.

För vet ni, det är så SJUKT skönt att slippa all värk!
Även om jag nu blir väckt massa gånger av både Vide och Tuva på nätterna så är det
ändå 100 ggr bättre för jag har inte ont när jag sover! halleluja till det!

Idag tror jag bli en bra dag. Anders å Tuva ska ut i skogen och spana efter fin julgran.
Då ska jag o Vide passa på att sova.
Sen blir julbak med hela familjen!


Världens bästaste tjej! (spana in skruvdragaren, hennes storasysterpresent från mormor och
morfar. Hon är en tjejig tjej, men en rackare på att mecka!!)

Nu måste jag mata Vide igen. Tänk en hel halvtimma har gått och stackarn tror att
han håller på att svälta ihjäl....


-Sluta blogga, ge mig MAAAAAAT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0