jamen du ser ju så pigg ut!?

Det får jag höra ofta nu för tiden!

Och det stämmer ju. Jag ÄR pigg! Efter en urusel graviditet så mår jag prima!
Helt återställt är ju såklart inte kroppen, men det är inte i närheten av det usla
skick som kroppen var i som tjockis...

Jag kan gå omkring utan att få skitont och behöva vila i timtal efteråt.
Jag kan böja mig ner utan att spy och utan att det tar en kvar att resa sig upp.
Jag kan röra mig.

Så det är väl klart att jag då känner mig pigg!
Sen hjälper det ju till otroligt mycket att vi verkar ha fått ett barn som vet hur man sover...
och som nästan aldrig skriker.

Och det tycker jag att jag är väl unnat! Hepp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0