julmarknad

Vi botade min besvikelse med att gå ett litet varv på stadens julmarknad idag. Även om inget inhandlades och att det var ruggigt kallt så var det ändå skönt att komma ut bland folk. Tills jag började få massa förvärkar och må illa, då var det dags att ta sig tillbaks till bilen..
Men jag fick höra att jag såg pigg och fräsch ut. Sånt är ju trevligt att höra, när man känner sig allt annat än pigg!

Nu är jag uslagen på soffan medan Anders och Tuva bakar saffransskorpor. Och har än en gång nu laddat om och förlikat mig med att bebisen blir inne några dagar till....

2:a advent med idag, kära vänner! Och det har firats med lussebullar, pepparkakor och julmust!
Jag har fortfarande inte gett upp om att pepparkaksmetoden nog ändå ska kunna funka...

Kommentarer
Postat av: Alfva - i preggoland!

Pepparkaksmetoden låter som perfekt uppladdning, jag håller tummarna för den!

2011-12-04 @ 16:27:44
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0