just hangin...

Vide och jag hänger i soffan. Som vanligt...
Hade nog glömt bort hur ofta de små ska äta, men ganska snabbt lärde man sig att
gå omkring att amma. Inte funkar det att bara sitta ner hela tiden. Just nu kanske när
Anders är hemma, men för eller senare så blir man tvungen att kunna göra saker
trots at man ammar samtdigt...
Man måste förvandlas till supermorsan helt enkelt!



Mjölken har äntligen börjat rinna till och jag ser inte klok ut med dessa två bomber.
Inte är det skönt heller eftersom de är spända som fan. Men det gör inget, för nu får
Vide den mat han behöver!!!

Kommentarer
Postat av: jenny

Fin du är! Ser jätte mysigt ut :)



Glömde ju skriva Att Jag köpte den där duschskärmen på babyproffsen :) kanon är den, minns Att Jag hade en sån när Jag var liten, så den hänger ju kvar :)

Kramar

2011-12-11 @ 02:04:56
URL: http://jennysjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0