Lucia!

Ikväll var vi då alltså till kyrkan för att se på kidsens luciatåg. När vi kommer dit, vilket var
inte ens i närheten av vara sena (eftersom vi stressade som tokar och jag höll på att
lägga mig på golvet och skrika "Jag vill inte.."), så är kyrkan KNÖKFULL!
Det är kaotiskt men det var nog jag av oss som tyckte det var jobbigast. Tuva var så taggad
att få sjunga så hon bara for iväg.
Tydligen så var mor och farföräldrar visst välkomna att komma, vilket inte var tanken från
början eftersom det blir just knökfullt. Vi var verkade vara dom enda som missat det vilket jag tyckte var himla synd eftersom jag vet att mormor skulle velat vara med. Jaja...

Det var väldigt imponernade hur barnen vågade sjunga inför en fullsatt kyrka.
Även om det fanns några som vart helt knäckta...
Våran tös var inte en av dom vilket jag faktiskt trodde med tanke på att den här dagen har vart den stora nej-dagen...

Här bjussar jag på bilder på världens finaste tomtenissa!!!






Även lillebror måste ju delta i spektaklet....



Hoppas ni trycker i er massa pepparkakor och julmust och glögg just nu.
Det gör jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0