mjölkko javisst...

Gårdagkvällen var den värsta sen lilla Vide kom. Jag tänkte inte berätta ingående om hur det var, men kvällen var jobbig. Jag höll på att bli helt knäckt, Vide vart snorarg, Tuva ledsen för att hennes mamma vart konstig.
Då tänkte jag slänga pissamningen åt helsike.

Men så gick det så bra inatt.... Liggamma funkar ju än så länge bra. Men så fort man inte är hemma så blir det ju förbaksat knepigt....
Så jag ska försöka pumpa ur. Han fick även ersättning igårkväll när Anders var tvungen att ta över och jag fick inte ut en droppe ur brösten. Vide gillade även ersätningen så nu har jag bunkrat upp med sånt!

på tal om pumpa.. jag ska väl göra det nu när han sover.. så jag får lite lugn o ro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0