näst sista dagen!

näst sista dagen på året visade sig bli en kanondag!
Vi fick sova gott (bara 2 Vide-matningar!, ammade..), så pigga är vi, även om jag höll på att somna på soffan nyss...

På förmiddan besökte jag å kidsen min farmor, sen kidnappade vi Anders för att äta lunch alla tillsammans.
Vide sov sig igenom det mesta...

Nu är vi hemma och myser. Eldar  o glor bollibompa!


Och idag är jag betydligt gladare, för amningen har funkat utan problem hela dagen! konstigt... men så skönt! även om det är tillfälligt så är jag på banan nu igen. Fan man blir verkligen kocko när amningen trasslar!!
hoppas det håller i sig resten av kvällen!

För om det blir en lugn kväll så ska jag ha en ost å kex-afton! dock utan vin, det väntar jag med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0