pruttpannkakaskit

Less. Skitless. Oerhört skitless!
(jaja jag fick ju några dagar nu på slutet som allt kändes okej... alltid nåt men den känslan är som bortblåst just nu...)

Natten var hemsk, hann nog knappt somna förrän Tuva tyckte att det var dags att vakna... Och eftersom hon vaknade långt innan hon borde efter en sådär natt även för henne, i kombo med en utslagen morsa så kan ni tänka er hur stämningen är här nu på morgonen. Suck
Massa förvärkar som lugnade sig under natten, men nu är det igång igen...

Det är fan tur att det inte är så många dagar kvar. För det kan det ju inte vara, oavsett när det blir.
Men nästa som säger åt mig att njuta den sista tiden, den får en käftsmäll!

Nu är det bara en timma kvar tills fröken här ska till dagis, och då är det jag som lägger mig i sängen...
Sen kanske jag kan skriva om nåt munternt för en gångs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0