tröttmössegänget



Ungefär så här är statusen på oss två just nu.
Tröttmössa 1 och tröttmössa 2.

Dagis ringde en timma innan vanlig hämtning och sa att Tuva kroknat helt. Stackarn var såklart också trött efter den här natten och den på tok för tidiga morgonen... Hon har det inte heller lätt nu med en mamma som är höggravid..
När jag kommer till dagis sitter hon hos favritfröken och gråter. Ens hjärta brister!!
Hon hade inte vart ledsen hela dagen utan svackan kom efter lunch.

Jag är glad att jag hann sova 2 timmar på förmiddan, men jag är fortfarande helt slut. Men nu gäller det att hålla humöret uppe för Tuvas skull... Men eftermiddan blir nog lång. Men med lite tur så kan jag hålla igång så pass att bebben vill komma ut.
Jag hann faktiskt med en liten kort promenad innan dagis ringde. Tanken var att jag skulle trava på ett tag till men så blev det inte nu.

Den här dagen alltså.. den kan vi stryka helt tycker jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0