duns ner i soffan

Äntligen fick jag en liten stunds vila i soffan... Dagen har öst på från morgonen..

Efter en rätt kass natt drog vi till gammelfolket i Senneby. Tror faktiskt inte vi kan komma för ofta, och vi är nog alltid där för kort tid. Oavsett hur länge vi stannar.
Idag fick ju tom kattrackarn följa med. Det lugnande pillret funkade INTE. Så det får tyvärr blir alternativet total nerdrogad katt som gäller under fjällenresan! Tid hos veterinär fick vi på fredag eftermiddag så han kan bli kollad inför sövningen. Känns väl sådär att han måste drogas helt men det var det alternativ som gällde. Och hellre det än att han jamar och är stressad hela resan. Då falerar ju idén med att åka på natten så Tuva ska få sova...

Så trevligt har vi haft det idag, men som sagt så känner jag mig gräsligt trött eftersom jag sov som ett arsle.
Ikväll är det yoga så då får jag väl samla på mig lite energi igen!

Btw, har OC på i bakgrunden på tv:n. Undrar hur sjutton jag en gång i tiden kunde tycka det var bra?!



Kommentarer
Postat av: Alfva

Går OC igen? :o

Är fortfarande lite kär i Adam Brody (Seth)...



Låter inte alls skoj med katten.. :( Måste ni alltså söva honom varje resa? :(

2011-02-02 @ 20:10:54
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0