En förfryst nästipp senare

Vädret har vart strålande idag, men hua så kallt! Min stackars nästipp som tidigare blivit förfryst, va inte så glad på mig idag och den började bli oroväckande vit...
Vi skulle ta oss hemåt, men så spana vi in ett utmärkt område med lössnö. Och där var vi ju tvungna att åka!

Det var bara det att det var ungefär 1,5 meters lössnö. Fanns ingen botten i snön så ni kan ju gissa hur bra det gick att åka där.


FAST!!! (mitt huvud sticker upp där bakom väskan..)

Jag sjönk ner så jag hade snö upp till armhålorna, så jag fick simma/hoppa/kräla mig fram till pisten. Inte vart det väl bättre av att Anders stod i pisten och skratta samtidigt som han tog kort, och filma.. Så denna lilla incident är inget jag kan förneka...

Jaja, det var ju rätt kul ändå. Och innan det fick vi kanonåkning med:












Hepp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0