framme

Nu är vi i fjällen!
Resan tog 7 timmar. Jag körde den första 1,5 timma sen var jag rätt väck i skallen. Klockan var då 02, och jag hade hoppats på att kunna sova. Men njaeee det gick inte så bra. Inte heller Tuva sov så särskilt bra, men hon var fantastiskt duktigt. Trots att hon hade svårt att sova och kräktes en gång (av trötthet? åksjuka?) så höll hon sig vid bra humör. Vi har istället sovit i skift på dagen idag.

Pulkatur på eftermiddan vart det i alla fall. Nu sitter vi tillsammans i soffan med brasan som sprakar. Våra magar är fulla med taco. Och Tuva har byggt en stor koja i våningssängen.

Så inte ska man klaga inte!

Men jag skulle ljuga mig blå om jag sa att jag inte längtade efter sängen just nu. Så vi laddar upp energin under natten så tar vi nya pigga tag imorgon. Då jäklar ska det åkas pulka! Och kanske man får damma av snowboarden med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0