hemresedagen

Idag åker vi hem. Ska bli rätt så skönt faktiskt. Nu har varit här i nästan 2 veckor. Men eftersom jag knappt gått ut alls de senaste 4 dagarna så känns det som om man kan det här nu.
Förkylningen hänger kvar, men idag har jag ialla fall orkat vara uppe lite. OCh tur är väl det, hade Anders varit packansvarig hade vi inte hunnit fått med mycket hem inte. Men jag ska väl inte klaga. För det är Anders som kör bilen.

Vi har hunnit med mycket den här semestern. Åkt bräda, snowracer, pulka, promenader, åkt skoter. Ätit massa gott, bastat, tagit det lugnt.
Eftersom min huvudvärk har minskat den senaste veckan så tar jag det som ett bevis på att vi har haft det bra!

Bus i stugan:






Hemresan testar vi att åka vid 19-tiden istället (som de flesta tyckte att vi skulle göra..) och se om det funkar bättre. Vi borde vara hemma vid 02-snåret då, och då hoppas vi på att vi får några timmars skön sömn hemma!

Kommentarer
Postat av: Alfva

Kör lugnt på vägarna nu!

2011-02-17 @ 21:04:19
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0