i ett

Det är just vad den här dagen har gått i, I ETT!
Klockan är nu 20:30, och det känns som om är första gången jag sitter ner i dag.

Vad har vi då gjort idag?

Jo minsann, vi har varit på Ikea. På en lördag. Med en 1,5 åring.

Aldrig mer skulle jag vilja säga. Inte förrän till nästa gång. HA!

Nämen, faktiskt. Det var pissjobbigt. Speciellt nu när vi skulle köpa viktiga saker. Sängar (det blev ikeasängar till sist).
Tuva hade iofs roligt, ialla fall mellan utbrotten.... Men hon fick bra svettiga föräldrar som gjorde allt för att inte ryka ihop.

På vägen tillbaks från Uppsala stannade vi i Rimbo hos Anders bror. Där hinkade vi kaffe och lekte med deras lilla valp!
Sen bråttom bråttom hem, vi hann just innanför dörren. Sen kom det oplanerade middagsbesöket. Jim, med syster o systerson. Taco stod på menyn (i vanlig ordning ska jag tillägga).

Nu försöker Anders natta Tuva, och det UTAN favvosnuttisen som glömdes hos farbror. Svettigt där med!

Gissar på en tidig kväll, ikväll med. Men morgondagen blir rolig. Då ska Tuvas rum pimpas! För vad med fina saker vi skaffat till hennes rum nu! Och vi ska äntligen få en bred säng!


Kollar på mello just nu. Och ja jag vet inte varför jag tittar på skiten. Igen.
Men kvällens filmkväll verkar skita sig, för damen där uppe somnar visst inte.. 
Shirley Clamp o brudarna sjunger just nu. De verkar inte insett att de passerat 40 och inte har den fysik att dansa som dom hade tänkt.... jaja...

Kommentarer
Postat av: Alfva

Ikea med liten som har egen vilja är det värsta jag vet! ;) Duktigt att ni orkade!

Och här finns snutten i multipla exemplar av just den anledningen!

2011-02-20 @ 08:57:00
URL: http://Alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0