opigg

Trots att jag knappt sovt alls inatt så är dagen fullspäckad!
mathandling, bokrean, köpa jord, hälsa på Sara med nyfödde Tora, yoga. Skulle vilja börja så med! Tomaterna behöver komma i jorden...

Undrar om jag ens hinner med hälften?!?!

Men jag behöver inte "slösa bort" en timma mitt på dagen när Tuva ska sova. För det ska hon inte få!
Hon är alldeles för pigg på kvällen trots att hon stiger upp nu tidigare än hon gjort innan. Så nu är det slutsovet på dagen, åtminstone för en period. Att få smygsova en stund i bilen får hon göra. Men inte mer!

Så det så!

Igårkväll höll jag på att slita av mig håret av frustration. Kl 21 somnade hon. Inte okej för en sån liten en.
JAg somnar en halvtimma senare. Strax efter 22 så blir första uppvaket och jag sover natten i hennes rum. För jag orkar inte springa fram och tillbaks...

Men jag ska inte klaga, fick ju sova en hel halvtimma i lugn och ro! suck....

Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

En fråga till floristen!!!



Jo, jag har fått tag i en tjej, som nyss startat ett företag här i staden. o Hon tänker ta 1450kr för min brudbukett, Jens lilla blomma han ska ha i kavajen och sen två små näbbbuketter.

DET är väl billigt!

Har tänkt mig röda rosor i en boll typ, enkelt med skaften ner så, sen lite brudslöja och dekorerad med pärlor. O sen murgröna eller nåt sånt.



Det beror ju lite på vilken stad man bor i o så (kan ju inte jämföra stockholm eller så) Men det måste ju va ett bra pris =)

Allt bra med er annars?

Kramar

2011-02-23 @ 22:55:02
URL: http://theyenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0