otäck effektiv

Tack för många kommentarer från många håll om terrorn här hemma.

Visst är det lite konstigt att det är lite lättande att höra om andras terror..?! Men det är väl bara att bita ihop helt enkelt.
Gårdagens nattning gick helt sjuk bra. Vi letade fram hennes gamla speldosa som sitter på spjälsängen och som spelar några varv på en drudelutt och visar en ljusbild i taket som snurrar. Mackapären slutar spela efter ca 5-10 min om man inte pillar på den. Och till den somnade hon. Och den spelades också ett antal gånger i natt.
Anders tog det mesta springet i natt så idag är jag lite piggare. Yeay!

Och eftersom damen här vaknade redan klockan 6:45 (det är tiiiidigt för att vara henne) så har jag hunnit med massa redan fast inte ens klockan är 9. Diskmaskin o tvättmaskin går, toan skurad, kaffet uppdrucket. Blommorna vattnade.

Kan inte vara nyttigt att vara så effektiv....



Idag ska vi glida runt och göra lite småärenden. Lite grejs till Tuvas nypimpade rum ska köpas. Takboxen på bilen ska av. Såjord i mängder ska skaffas. För mina fröer kommer vilken dag som helst och det är hög tid att så tomater!


Kommentarer
Postat av: Alfva

Nej, hade jag fått välja helt fritt vart vi skulle åka hade Phuket INTE varit mitt alternativ - tro mig. Men å andra sidan är vi ju ute efter en helt annan typ av semester, det ska vara enkelt, lättillgängligt och bekvämt.

En vecka i Khao Lak och en vecka i Phuket får det helt enkelt bli - även om jag såkalrt mycket hellre hade befunnit mig på en av de mer oexploaterade öarna.

Och hell - det är ju ändå semester! Varför klaga? ;)

2011-02-22 @ 13:24:28
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0