pimp my room

Jag säger bara OJ!

Idag har vi legat i vill jag lova. Projekt pimpa Tuvas rum stod på dagordningen. Och som vi grejat och skruvat, svurit o skrattat om vart annat. Än är det inte klart, men på väldigt god väg!

Och är ganska säkert attt Tuva gillade det nya rummet. Och kom in, skrek rakt ut, börja hoppa som en toka i sängen till hon vart alldeles svettig. Och det kan man väl tolka som godkänt?!
Själv tycker jag att det är lite mycket rosa, men den här lilla damen är galen i rosa. Men jag dämpar det med lite mörklila och grönt. Och egentligen är det inte så mycket rosa, det är bara jag som är lite anti just den färgen. Men som sagt, Tuva verkar helnöjd. Alltså är jag helnöjd!

Och kort då undrar ni? Har det inte tagits några kort på mästerverket?
Jorå. Men det får ni inte se än. Det blir när det är helt klart.... Det vi får vänta på nu är att min vän Jim ska snickra ihop en sänggavel som jag ritat.
Fast helt klart blir det väl inte förrän spjälsängen åker ut. Nu har vi både spjälisen och en vanlig säng som hon snart ska få sova i.

Nu har vi landat framför dumburken för lite strålningsterapi, snart är det baddags. OCh sen är det bara att be till nån slags bebisgud att nattningen går lite lättare ikväll... För ikväll SKA JAG HA CHIPS OCH DIP!


Kommentarer
Postat av: Sara

Känner igen det där med rosa. Inte min favorit heller. Men min dotter som nu är 5, snart 6, år gammal älskar rosa. Hon kom in i prinsessfasen vid 2-3 års ålder och har ännu inte kommit ur den. Hon älskar allt som är rosa och glittrar. Jag avskyr det. Men det är väl bara att stå ut antar jag. Det går väl över.

Ska bli spännande att se bilder på det färdiga rummet sen.

2011-02-20 @ 19:25:36
URL: http://fokuserad.net
Postat av: Jessica

Väntar på bilder med spänning! Längtar som en galning till vi har flyttat till hus så man kan inreda på riktigt, som vi bor nu så kan vi bara "inreda" praktiskt för att vi ens ska få plats..

2011-02-21 @ 09:53:16
URL: http://mrsjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0