redan bättre

Febern har gått ner på Tuvaluva, den började dalar redan igårkväll. Bästa meddicinen var nog att mormor å morfar kom hit på middag. Då glömde hon bort att hon var risig och försökte så gott hon orkade att busa på.
Men det var inget vidare igår, för hon var verkligen medtagen av febern...

Så dagen blir lugn för henne om febern skulle komma tillbaks.

Själv ska jag på premiär idag!! jojo. Fast inte så flashig premiär direkt. Det är dags för årets första LOPPIS!!
Nu drar säsongen igång!! Det är mitt helgnöje om vårarna o somrarna. I år ska jag även besöka en del auktioner hade jag tänkt!!
Men då får Anders vara hemma med Tuvan. Jag drar med mamma min istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0