sängar

Vi ska köpa nya sängar till oss inom kort. Att bara ha en 160cm säng håller inte i längden.. Än så länge så är det bara jag å Anders som sover där. Men snart tror jag väl att vi får sällskap att en Tuva och en katt.

Funderar på vartifrån vi ska köpa sängarna?! Förra köpte vi från Ikea, och dom var helt okej. Men det finns ju andra alternativ med...

Nån som har någe bra tips på vart man köper bra sängar?

och jag vill ha en snygg sängram med.... Eller så funderar jag på att ställa sängarna på fötter bara och göra en egen gavel med skumgummi och ett snyggt typ...


Kommentarer
Postat av: Malin

Mio har jättebra sängar. Dock ganska dyra. Fast det finns ju billiga alternativ åxå.

2011-02-14 @ 19:19:15
URL: http://stortochlitet.blogg.se/
Postat av: Camilla

Eller måla egen gavel på väggen, kan bli hur fint som helst :)

2011-02-16 @ 13:58:36
URL: http://mamamill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0