skor med klack

Ni som känner vet mig, vet, att det här med klackskor är inget för mig. Jag kan helt enkelt inte gå i såna skor. Enda gången jag faktiskt haft klack på dojjorna är nog på studentbalen. Då övningsgick jag hemma i flera veckor innan själva balen (stackars grannarna under...). Sen dess har jag knappt försökt.

Snyggt är det ju.
Om man kan gå i dom. Kan man det inte så är det fruktansvärt oläckert...

I slutet av mars så ska vi på 40-års fest. Då har jag fått för mig att jag ska ha klackar och vara lite sådär kvinnlig med klänning och krafs. Alltså måste jag ju skaffa ett par finskor med klack nu så jag hinner öva...

Jag vill inte ha så hög klack och helst ska dom vara riktigt billiga med. Dels för att jag är pank den här månaden, och för att det är inga skor jag kommer använda så jätteofta direkt...

Vad säger ni om dom här skorna??



De kanske vore nåt??

Nä, om det är nån mot förmodan som skulle sätta på sig sånna här skor, så måste den vara helt vrickad i skallen...

Kommentarer
Postat av: Alfva

Ha, jag ÄLSKAR klackar! Vet inte hur många par jag har i garderoben som aldrig används, men som alltid ligger där i väntan på att se dagens ljus! :D



Vad du än gör - se till att gå in skorna först! Just högklackat är inte snällt mot fötterna att börja användas oinvanda! ;)

2011-02-28 @ 15:01:45
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Jessica

Jag är lite likadan, fast jag har blivit bättre med åren. Jag har några skor med klackar som jag försöker använda ibland..men det är liksom enklare att ta på sig sneakers eller det som står framme..haha! När jag skulle gå på min studentbal så ville jag ha gympadojjor, men då äkte jag på en redig utskällning av min syster som övertalade mig ha ha skyyyhöga klackar (dock på ett par coola boots), men jag tyckte att det spelar väl ingen roll vad jag har på fötterna eftersom klänningen var så lång =)

2011-02-28 @ 20:25:40
URL: http://mrsjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0