zombievarning

Helsike vilken skitnatt rent ut sagt...

För det första så sket sig myskvällen med chips. Solsidan missade jag helt. Istället försökte jag få Tuva att komma till ro. Vi gjorde ett försök att Anders skulle ta över det hela så jag skulle kunna se andra halvan av Solsidan.
Men jag hann ner till soffan, hetsåt några chips medan Tuva helt förtvivlat skrek på mamma. Så det var bara att gå upp igen. Och inte en sekund av programmet hann jag se. För det var reklam de få sekunder jag var nere.

Suck

Natten innehöll många uppvak. Sen vi kom till fjällen o nu sen vi kom hem, så verkar hon ha glömt bort hur man somnar om själv. Det är bara hoppas att när hon vant sig med att vara hemma. och att hennes rum är omgjort att det blir bättre då.
Tanken slog mig i natt att man kanske skulle byta till vanlig säng nu på en gång. Hon sover ju ändå ruttet så jag får springa till henne hela tiden...

Så dagen går i trötthetens tecken.. Men vi ska ta oss till öppna förskolan. Äntligen har "vår" öf öppnat igen i nya lokaler. Har saknat det!!

Men med mitt flyt så kommer väl inte bilen starta.
Jo, idag är jag pessimist.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kan tipsa om tv4play.se :)

2011-02-21 @ 20:33:48
URL: http://buffyofsweden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0