börjar se ljuset

Söndag = slappdag = tröttdag

Istället för att dra på alla kläder och dra ut med Tuvan sitter jag här, i soffan, och kommer mig inte för så särskilt mycket..
Nä jag sitter mest och drömmer om vad som väntar under våren. Först ut är Umeå-helgen nästa helg. Då vi ska äta, sova oc mysa med våra vänner.
Vi hinner vara hemma knappt en vecka, sen drar vi till fjälls. Där blir vi i 2 veckor.
I mars kanske jag börjar jobba, men jag hinner knappt börjar jobba förrän vi drar till Holland på en långweekend. Sen vips så är det i slutet av april.
Då är det vår och jag pysslar i växthuset för fullt.

Äntligen börjar jag se slutet på denna låååååånga vinter. Jag gillar vintern. Egentligen. Och att denna vinter har varit snöig är ju bara bra. Måtte det aldrig bli gegg-vintrar igen!
Men.. efter fjällen får det räcka. Jag vill gräva, plantera, odla, vara ute!

Sen att det fortfarande är januari.. Det förträngs just nu!

Annars är dagsplanen så här: Vi ska försöka bjuda in oss själva på middag nånstans... Även om det är slappdag så vill jag komma hemifrån och träffa lite folk..
Vi ska bara komma på vilka som ska få äran att ha oss till bords i afton....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0