dålig fortsättning

Nä jag tror jag drar täcket över huvudet igen.

Dagen fortsätter som den började. Brasan är svårstartad i dag så den slocknar mest hela tiden. Så inte blir det varmt inne nån gång.

Sen fortsätter eländet när vi kommer ut. Att det var halk var väl ingen överraskning. Men när jag kommer till vad som borde vara en helt tom soptunna är en ÖVERFULL tunna.
Jahapp då har dom inte tömt nån av våra tunnor.

går argt in igen och ringer direkt till kommunen för att anmäla detta. Inte ens det går bra, för hon i telefonen är så trevlig och tillmötesgående att jag inte kan låta arg.
Inte ens arg får man va!

skandal va?!

Nu ska jag försöka dammsuga, men med mitt flyt så sprängs väl hela snabeldraken i luften. Eller nåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0