dimma

Idag är jag inne i dimman. Fast fel sorts dimma. Inte den där härliga småonyktra dimman.
Nä.
Det är den där jagharsåjävlaontiskallensåjagvillskjutamigsjälv-dimman.

Så den här dagen blir vad den blir. Räddningen är att jag ska få akupunktur i eftermiddag och då kommer världens bästa mormor hit.
Så tillsammans med dagens nålar och gårdagens yoga så borde jag kunna vända på det här, för den här gången.

Gårdagens yoga var fantastiskt och jag kom ännu ett steg djupare in i mig själv. Denna gång kom jag in i ett supperskönt flöde där alla andra i rummet bara försvann. Kvar var jag och en skön energi som bara flödade.

Så inatt sov jag. Och som jag sov. Som en prinsessa. UTAN sömnpiller. Jag har nog inte sovit gott utan piller på flera år!!!
Så detta är stort. Finns alltså hopp om att jag ska slippa ta avslappnande varenda jäkla kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0