fix o trix

Sitter just nu i soffan med en omtöcknad Tubbe. Idag var den stora kasteringsdagen, och inte riktigt vaken är han än.
Men likförbaskat ska han ändå fara omkring efter mig. Så jag håller mig lugn i soffan en stund.
Han får passa på att vila, för snart kommer mormor med Tuva.


Lilla söta skräpkatten

Tuva fick spendera dagen hos sin mormor. Jag har passat på att göra massa ärenden när Tubbe ändå var hos veterinären. En supertrevlig lucnh med Angelica i yogastudion hann jag också med.

Idag är jag väl lite så där "mittemellan" trött. Fick sova hyfsat fram till 04 i natt. Så det får man väl se som en förbättring...
Men det hela känns lättare av att Anders är ledig imorgon så då kan vå båda turas om att sova på förmiddan.

OCH! min bästaste mamma tyckte att Tuva kunde sova hos dom på fredag så Anders o jag kunde få en god natts sömn. JAAAAA TACK!!!
Och det blir första gången som vi bara kommer vara hemma när vi har barnvakt.
Äta middag i lugn o ro, kanske ska dra till på en tre-rätters? och sen bara få SOVA!!!

Har jag sagt att jag har världens bästa mamma?
För det har jag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0