halva reapriset

oj vad vi har fyndat idag! Halva reapriset, sånna priser gillar jag!

Det var på Åhlens vi hittade det mesta:



Mockasiner 24,50:- strl 22/23 (är lite för stora nu)
Strumpor 7,50:-
Tröja 24,50:- strl 86
Strumpbyxor 20:- strl 86/92
Mössa 10:-
Pyamas (Kappahl) 50:- strl 86/92



Klänningarna kostade runt 50:- st. Strl 86, den lila strl 92

 

Stora fyndet var regnstället. Ord pris 450:-. Idag betalade jag ca 100:-
Var osäker först om jag köpt på gränsen till för litet regnställ, strl 86/92, jag vill ju att hon ska kunna ha det länge.
Och det kommer hon kunna. Jisses så stort det var!
Så Jennie, om du läser det här. Du var osäker du med, men vi valde rätt storlek! :P

Nöjd? jepp!

Vågade inte ens gå in på dam-avdelningarna i affärerna. Blev dyrt nog ändå.. Men jag hittade lite sminkpryttslar så nu får jag klara mig ett år eller så....

På stan-svängen hann vi även med lite röj på bibblan och en lunch, där vi träffade på Jennie o Alice. Vi har en fruktansvärt bra tajming att lunchdejta. Fast om man tänker efter så är det inte helt överraskande heller när man träffar på nån annan morsa. Det finns ett bra fik här i stan om man har barnvagn. Och tiden är oftast kl 11.
Men bra tajming ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0