lördag!

Idag är jag T R Ö T T !!!!

Lillfjantan drömmer om nätterna. Drömmer väldigt mycket.
Antar jag ialla fall.
För hon vaknar jätteofta och gnyr till. Oftast somnar hon om själv. Behövde bara gå upp en gång på hela natten.
Men jag har så J-A svårt att somna om när jag blir väckt hela tiden...

Så en dag som denna är jag glad att smink finns. Även fast man känner sig som en zombie så ser jag ialla fall inte helt fucked ut. Inte värre än vanligt.


zombievarning ?!?

Igår hade vi dubbelt upp med finbesök. Anneli med en 12 veckors Adrian som är urgullig! Fast han verkar inte tycka att jag är så särskilt charmig, för han börjar alltid skrika när han kommer till mig...
Lite oväntat, men ack så trevlig, så kom även Carro med Albin. En utmärkt eftermiddag blev det, trots den pissiga starten på dagen.

Nu drar vi in till norrtan och hämtar ut mer astmamedikamenter.
Astma-update: hon hostar nästan aldrig längre!!! wiiiiiiiiiiiii




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0