mot staden

Börjar med att slänga in en bild på världens bästa lilla tjej:



Idag hade jag tänkt att vi inte skulle vara hemma så mycket. Blir ju lite trist i längden det.
Så snart ska jag packa väskan för en heldag i norrtälje.
Blir väl en sväng till bibblan och deras fina barnhörna. När jag stuvat i oss lunch på någe kafé hoppas jag på att Tuvan sover en liten stund så jag kan handla lite i lugn och ro. Trots att jag inte använder så jättemycket smink så tar det ändå slut nångång. Och nu är det detta nångång.
Jag får alltid pengahybris när jag ska köpa smink, för jag tycker det är på tok för dyrt. Men jag försöker sätta perspektiv på det när det blir typ 1-2 ggr om året som handlingen sker...

Tanken var också att det skulle bli en långpromenad. Men jag ändrade mig när jag titta ut. Vädret är kanske inte det roligaste...


Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Samma med lilla Tuva! Det har vi gjort bra ;)

2011-01-25 @ 15:47:58
URL: http://theyenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0