och nu nästa..

Först: tack för kommentarerna om vad era små gillar att se på dumburken!
Playhouse Disney är en kanal som jag väldigt gärna ha. Får se till att ordna det!

Inatt blev det Anders tur att bli magsjuk. Och han blev det med råge.. Han som aldrig blir sjuk tar verkligen i ordentligt när han väl blir det. För en gångs skull så klarade jag mig bäst (hittills ta i trä....). Blev risig i magen, men redan på eftermiddan igår kände jag mig piggare så Tuva och jag kunde ta oss ut för att leka i snön. Även om det var mest Tuva som lekte och jag satt på pulkan och var lite småyr...

Såklart tycker jag synd om Anders, men börjar också bli riktigt orolig att vi inte kommer iväg på vår myshelgstrip till Umeå.
Tanken är att vi ska ta flyget från Bromma kl 20 ikväll och vara i Umeå till söndag.
Det ska ju vara våran tadetlugntochbaraätagottochSOVAhelg. Bord har bokats på en italiensk restaurang och jag har besällt en specialmeny (som laktosintolernat, veggo och får ont i magen av det mesta). Om jag ska få ett lyckad besök på restaurang så krävs planering.. Och det är sjukt god mat jag ska få. Om allt går som det ska.
Vi ska också till Iksu spa, och bada lite bubbelkopp och sånt .

Vi hoppas på det bästa att Anders blir tillräckligt pigg för att orka, och i väntan på det så ska vi nu ut.
Solen skiner och det ser bara hur skönt ut som helst!!!!

Kommentarer
Postat av: Alfva

Sämsta timingen nånsin för er! Jag håller mina tummar så hårt för att ni ska komma iväg!!

2011-01-28 @ 10:47:20
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0