ooops

Faktiskt så är det så, att jag haft så mycket annat i skallen de senaste dagarna så jag har helt glömt att blogga!
Stackars er som vill följa mitt liv slaviskt....

Onsdagen försvann snabbt då jag fick akupunktur. Dom dagarna brukar mest vara en dimma för min del eftersom jag blir så trött av det. Men det är bara bra att jag blir lite väck, för då har det effekt!
Men lite fick jag ändå gjort igår: jag skicka iväg en beställning till Ellos. Inte vart det någe särskilt till mig utan det vart Tuva som drog vinstlotten. Kläder och fina saker till hennes rum.
När vi kommer hem från fjällen så ska det fixas i hennes rum. Hej å hå så bra det kommer bli. Har en sktbra plan på G, men mer än så får ni inte ur mig. Det får ni se. Sen!

Fjällen ja! Vecka 6 och 7, då är vi i Bydalen. Det ni! 2 veckors semester. JAG LÄNGTAR!!!

Idag for vi till min florist-kollega och satt och tjattra i 3 timmar. Vi har inte setts på hela vintern så det var skönt att babbla av sig lite av jobbtankar och sånt.
Hela våren är fylld med osäkra kort för min del. Jag vet egentligen inte alls hur nåt kommer bli.

Jag vet inte när jag kommer börja jobba.
Jag vet inte hur mycket jag kommer få jobba.
Jag vet inte alls vilka dagar jag ska jobba.
Jag vet inte vart Tuva ska vara när jag jobbar.
Jag vet inte hur jag ska få ihop det ekonimiskt eftersom jag nog inte kommer mer än halvtid.
Jag vet inte hur det kommer bli med huvudvärken när jag sätter fart med jobbet.

Härligt va...?!

Kanske inte så konstigt att värken har blivit värre på sistone.....

Men annars det mest spännande som hänt, det är väl att Tuva fått sin 16:e tand.
Fast det är ju inte så spännande. Mest skönt för henne eftersom det har kliat i truten på henne. Och skönt för oss då kanske hon sover bättre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0