öppna förskolan

Efter lite ändrade planer hit o dit så hamnade vi på öppna förskolan. Denna gång på Markuskyrkan.
Jag och kyrkor lirar väl inte sådär bra men man är ju inte i själva kyrkan så det var rätt lugnt med den kristna biten.
Det var första gången vi va där, och tusan va med kids det var där!
Och eftersom där är lilla Norrtälje vi pratar om här så kände jag igen en hel del folk. Så jag behövde inte sitta i ett hörn och vara blyg...
Fast ni som känner mig vet att det händer inte så ofta. Att jag sitter o är tyst i ett hörn!

Efter 2 timmars röj så är vi nu hemma. Tuva sover, och jag ska väl erkänna att jag är rätt trött jag med...
Många barn = hög ljunivå.
Men kul var det!

Eftermiddan blir till att vara hemma och städa lite. Planera matsedeln. Laga mat.

Spännande eftermiddag va?!

Kommentarer
Postat av: Lena

Vlken härlig sida du har här, och hon är så söt din lilla tjej. Skönt att se att det är fler som har durasell kaniner till barn :) eftersom Ellen är likadan. Marcus sov för första gången i sitt egna rum i natt och ingen mat fick han heller bara vatten. Jag körde fem minuters metoden och det gick faktiskt över förväntan. Han vaknade första gången halv tio men somnade elva och hade då skrikit till och från i 45 minuter men han lugnar ner sig själv emellanåt. Sen vaknade han tio i tre men somnade med lite vatten i magen fem i halv fyra. Och vaknade sen igen kl. sex och då fick han komma upp. Så ganska så bra natt för att vara första gången. Ha det så bra och jag hoppas vi ses snart igen. Kram kram Lena

2011-01-18 @ 11:33:34
URL: http://www.tajtekonomi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0