plask!

Premiärturen till badhuset kan inte sammanfattas med nåt annat än TOKLYCKAT!
Jisses vad Tuva hade kul! Inte ville hon gå upp, trots att hon skaka som en hund. Men med en glassmuta så gick hon till slut med på att lämna vattnet...

Däremot det där med att duscha är ju inte hennes grej. Och att duscha i en stor ekande lokal med massa annt folk. Nope!
Men vi blaska av oss lite snabbt bara för att få bort kloret. Ska ta e dusch här hemma istället...

Men rackarns så kul hon hade. Önskade att vi tagit med kameran. Men vi får åka dit snart igen!!

Tillsammans med badandet, lite sömn på dagen så räknar jag kallt med en lugn skön kväll.
En kväll för mig själv, för Anders är ute o slarvar!
Har laddat upp med massa ost och kex. Lajk it!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, badhuset brukar vara en "hit" =) Vi åker (nästan) alltiid och badar de helger som stor-barnen är här så Aron vara bara några månader när han var dit första gången. Lika populärt varje gång =). Vi struntade i att gåpå babysim, vi badar med honom sjäva och hoppas på att han blir "vatten-van" påsåvis istället. (vägrar betala 1200 spänn för 8 ggr..)

Föresten.. använder du facebook, får jag lägga till dig?



Hoppas du får en lugn och nice "ensamkväll".

2011-01-14 @ 18:24:06
URL: http://mrsjessie.blogg.se/
Postat av: Åsa

Wilmer gillar inte heller att duscha, men de har två badbaljor man kan fylla. Det gick bra för oss iaf! :)

2011-01-14 @ 19:40:49
URL: http://Buffyofsweden.wordpress.com
Postat av: Åsa igen

Såg sen att nivar i rimbo... där har jag ingen aning ombafbaljor... Däremot vet jag att det finns i norrtan! ;)

2011-01-14 @ 21:20:43
URL: http://buffyofsweden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0