sjukstuga

Klockan 4 i morse så var det dags för oss att få det.
Magsjukan!

Hade vart konstigt om vi inte fått en släng av när de flesta jag känner verkar ha eller haft det. Men likföbannat snorjobbigt!

Tuva är den som är sjuk, mellan kl 4-6 spydde hon vart 10:e minut men sen lugnade det ner sig och nu har inte spytt på över en timme. Hon sitter tom och smaskar på lite kanelbull bredvid mig är i soffan.
Så det finns hopp om att det går snabbt förbi.

Tyvärr får akupunkturen strykas från dagen och alltså Tuvas busdag med mormor får skippas. Mamma och jag kom överrens om att hon inte skulle komma hit alls för at slippa bli smittad.
Vi har inte än gett upp hoppet om vår Umeå-helg.... och är Anders o jag friska så vill vi ju inte ha en sjuk mormor!

Så den här dagen blir vad den blir....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0