spy-update

Faktiskt så verkar det här vara nånting som passerar snabbt, den här magsjukan. Tuvan har inte kräks sen 8:30 eller vad det nu var, och fått i sig lite matigt i magen. Såklart har hon ingen aptit med bulle, några slevar äppelmos och sen litelite risotto har gått ner. Hon dricker självmant massa vatten och har även orkat med ett snabbt bad.
Kändes inte så fräscht med hårstyling a la kräkla...

Tvättmaskinen går varm, gick åt handdukar o lakan i natt... Tom jag har kunnat duscha eftersom jag fick min beskärda del av spyor på mig i natt!
Inte så kuligt, MEN när det är ens eget barns spyor. Oj vad man inte bryr sig om att det egentligen är skitäckligt!

Nu sover hon igen och jag hoppas hon sover länge.. Mest för hennes egen skull, men också för min. För jag tänkte lägga mig på sängen jag med... Och snart har jag nog en sån här glad och busig TuvaLuva igen:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0