going down...

Mår inte helt bra just nu.
Förutom halsbränna from HELL så är den psykiska delen av mig lite smått i gungning...

Kombinationen med att Tuva ska nu denna vecka börja på dagis på riktigt och jag måste göra så att hon inte måste gå så vansinnigt långa dagar och en fruktansvärd ångest inför torsdagmorgon som är första dagen.

Detta tillsammans med nån jäkla gravid/få ett till barn/inte orka med varken nu eller sen-nojaångest. Det gjorde att jag grät mest hela dagen igår och det resulterade i en panikångestattack i natt.

Dunder och brak...

Känner helt klart att min kropp inte riktigt pallar alla extra hormoner som flyger omkring i kroppen när man är ravid. Eller ammar.

Men jag försöker ladda om idag och inte tänka så mycket. Tuva och jag har massa att göra idag så det ska nog lösa sig....

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Uscha då! kramar om

2011-07-25 @ 12:23:59
URL: http://cizzib.blogspot.com/
Postat av: Jessica

Förstår att det känns jobbigt. Men ibland måste man få ha såna där "bryta-ihop-dagar", för att kunna gå ur det starkare. Stor kram till dig!

2011-07-26 @ 22:36:43
URL: http://mrsjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0