imorgon gäller det!

Imorgon gäller det. Första riktiga dagisdagen! Den blir inte så jättelång, utan jag ska lämna henne vid 7:45 och farmor hämtar henne vid halv 2. Planen om att hon skulle somna extra tidigt sket sig rejält. Först glömde vi bort tiden när vi var ute, och nu hör jag hur hon röjer i sängen med Anders. Alltså blir det en sen nattning. Men det kan inte hjälpas....

Vi har i 2 dagar hälsat på, och det har gått bra. Men hon kommer då med jämna mellanrum för att kolla om jag är kvar.
Jag räknar med ett tårögt hejdå imorgon. Får väl ta med mig smink till jobbet för jag lär tjura hela resan dit...

Just nu sitter jag och väljer ut bilder till ett dagisalbum, ett album med Tuvas favoriter som dagmammorna kan ta fram om Tuva får hemlängtan. Det är bra!!

Den här dagen har vart tung emellanåt, men ändå rätt bra. Vart uppiggad av att Carro ringde för att dra med oss till stranden en stund. Annars har det vart fullt upp idag. Osmart drag var det ialla fall att avsluta med mathandling.. Halva rundan i affären gick hyfsat men sen lessnade hon och gjorde allt hon inte.

Så att nu är jag där.
En av alla trötta föräldrar som har en jobbig unge med sig i affären, och som försöker minska trotsigheten men som misslyckas rejält... hejåhå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0