inför 2års dagen!

Om jag hade hunnit idag så hade jag kunnat tänkt tillbaks på den här dagen för 2 år sen. Då låg jag med värkar och hade snoront.
Klockan 21 som tiden är nu så hade jag fått i mig middag (hemgjord pizza), och försökt kolla på ett antal filmer. Jag kunde inte ligga still under en värk, jag kunde inte stå upp under en värk. Men jag höll ut (för som om man hade nåt val...).
Jag klockade värkar och fipplade med tens-apparaten och försökte andas mig igenom allt.

Klockan 02 åkte vi in till förlossningen. Nästan 12 timmar senare kom hon ut, Tuvaluva.
Efter nästan 2 dygn med värkar...

Hon hade full gas i magen. Hon har haft full gas sen dess. Det var bara på vägen ut liksom som hon tog det lugnt!



Imorgon ska vi fira! att lilljäntan blivit hela 2 år!! wow... Och ikväll har jag slagit in alla presenter!
Födelsedagen firar vi med mormor å morfar som kommer hit på middag. Kan inte blir bättre!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det där håret alltså!! :) Grattis Tuva!

2011-07-05 @ 11:42:48
URL: http://mamamill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0