iväg igen!

Nu styr vi kosan mot Åland. Hejans långt ut i skärgården ska vi! Lappo heter ön och där ska vi vara några dagar.
Vi hoppas på massa sol och värme så vi kan njuta massa massa! Och där väntar svärisarna på oss, och jag har tänkt att dom ska busa en massa med Tuvaluva så jag kan få vila lite granna då och då.

Kan bli great!

Dock så kommer jag befinna mig i radioskugga, helt off från intörnät. Så FÖRSÖK att klara er några dagar utan att veta vad jag gör. Funkar det? Dör ni då? Förstår att det blir svårt, ska försöka kompensera det sen..

HA!

önskar er alla en fin vecka! puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas ni får det trevligt och du får vila lite!! Kram

2011-07-18 @ 10:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0