kalasmaraton

Det känns som om vi är mitt i ett maraton. Kalasmaraton.

Idag har vi haft 3 omgångar gäster. Imorgon kommer också 2 omgångar. Men då betydligt fler. Dagens sällskap har endast vart på 3 pers, men imorgon blir det ca 15 i första omgången och sen 3-6st.

Först ut så är det barnkalas. Ett helt gäng ungar kommer. Från ca 2 mån till 2,5åring.
Vi hoppas på bra väder, så vikan dra fram poolen och vattenspridaren till kidsen.

Så jag bakar, städar, diskar, brygger kaffe, smäller i mig fika: För att sen börja om igen...

MEN, vi har även gjort nytta idag. Rensat ogräs som galningar!! Så nu är det finemangfint på tomten! Nu ska jag snart gå och lägga mig. Ska bara äta upp chipsen först....

(skittrist inlägg men jag är för slut för att orka vara fyndig idag...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0