nervös

Om man bortser från att vi måste ta oss till Stockholm, Odenplan (mitt i skiten), så ser jag fram emot dagen.
Äntligen dags för ultraljudet!!!

Men nervös är jag. För allt. För att vi ska få höra ett MEN....
Jag är nervös för att det ska vara mer än en.

När jag väntade Tuva hade jag inte alls dom tankarna inför UL. Utan då var det mest en kul grej och vi skulle få med oss kort hem. Att dom då sa att allt såg bra ut, det hade jag tagit för givet och tyckte att det behövde hon väl inte säga typ 100 gånger. Det är klart att allt är bra!

Men idag får hon gärna säga TUSEN gånger att allt ser bra ut!!

Tuva blir hos idolerna. Aka mormor å morfar. OCh vi ska passa på att äta middag i Stockholm innan vi far hem!
Fast lite bråttom hem har vi ändå. Måste förbereda oss inför morgondagen.

Då flyger vi till Umeå! Tuvas första flygning!! 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men vad sjukt! Igår så for en tanke genom mitt huvud att du skulle ha tvillingar. Helt plötsligt bara.. Men så tänkte jag att det skulle de väl sett på UL isf (men det har ni ju inte gjort än så det är fortfarande en möjlighet att jag har sanningstankar..haha)

2011-07-11 @ 13:00:14
URL: http://mrsjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0