slut som artist

Är det okej att säga att jag tycker att det är skönt att kalasandet är över, för den här gången!?
Vi hade ett mycket lyckat barnkalas på förmiddan och Tuva fick så mycket fint!!

Vi tog massa kort, men orken är borta... nu på kvällen har vi förberett alla blomkrukor ute och ställt dom vid växthuset så att självbevattningen även kommer åt dom. Så dom får vatten när vi är borta!
Så när jag väl dunsat ner i soffan, då är det här jag är. Tills sängen kallar... Och det är snart det!

Imorgon är en spännande dag.
Då är det dags för ultraljudet!!!!

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Åh va spännande med ultraljud!! :) Alltid lika intressant och man bliv facinerad varje gång över alla detaljer man kan se...

2011-07-10 @ 22:32:37
URL: http://cizzib.blogspot.com/
Postat av: Jessica

Åh, vad roligt med UL!!

Skönt att kalasandet är över för denna gång.. iaf för en unge.. nu har jag bara 4 kvar att gratta detta år..´=)

2011-07-10 @ 23:00:52
URL: http://mrsjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0