ULTRALJUD!!

Säger det på en gång: det såg bara bra ut!!!

Och inte heller var det 10 stycken där inne, utan bara EN. Kan säga att jag är lättad. Den lilla såg ut som den skulle.
Vi vet ännu inte vad vi har för en sort där inne, för det vill vi inte veta heller. Inte förrän den kommer ut!

Men det var en blyg rackare. Så vi fick inte med oss några värst bra kort med oss hem. Bebben ville med ligga med ryggen mot oss så det hela var lite smågrumligt.. Men den vevade till med händerna några gånger och vid ett tillfälle så fick vi fingret.
Vi väljer att tro att den gjorde tummen upp till oss för att säga att den har highlife där inne. Eller så fick vi fuckyou guys, låt mig vara i fred!.

Men som sagt, vi väljer tummen upp!


Jag har ju gnäll en del att vi ska in till storstockholm. När vi sitter på bussen så ser jag, det står inte alls Odenplan på kallelesen. Det står ju faktiskt Danderyd Sjukhus. Oooop!
Så vi hoppar av där istället och är ute i sjukt god tid då istället. Efter en sväng i en galet trist galleria (mörby centrum) så går vi till sjukhuset.
När jag skulle då anmäla mig så hittar dom inte på mig i listan. Nä då SKA jag till Odenplan, det står fel på min kallelse....

Snacka om dumt!

Men då har vi sån tur att dom hade en liten lucka just då, så vi får komma in på en gång ändå. Så efter det lite tumultiga så gick undersökningen snabbt och vips vaps så var det klart.
Jag som trodde det skulle blir en känslosam stund.. Men det gick i sån hast så nästa stund sitter vi på bussen hem igen.

Men det viktiga är att Tjorven där inne är frisk och vuxit hittills som den ska. Och det firade vi med att äta på restaurang i Norrtälje!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0