vecka 19

Imorgon går jag in i vecka 19. Veckorna bara rusar iväg!!

Såg häromdagen att jag börjar få tigerränder på magen. Det slapp jag förra gången, men tydligen inte denna..
Och så har även paddformationen börjat lite. Inte så att jag tycker att det syns. Men det märktes tydligt när jag testade ett par byxor som jag inte haft på 3 veckor. Just dom byxorna fick jag inte ens över rumpan i slutet av förra graviditeten. Jag kanske kan skylla på att byxorna är små i storleken?!
Men just då kände jag mig som en:  PADDA!!!



Den här bilden togs för några dagar sen. Känns som den växt sen dess....



Men det är väl det att den växt bara rakt ut fram tills nu. Nu börjar jag alltså växa på bredden.. Så det kanske blir en tjej till då, om man ska tro på sånt bjäfs?!

Igår hittade jag lite gravkläder på HM i Täby Centrum. Har tokletat efter ett par korta shorts, men nu är jakten över. Köpte även några tröjor på rean. Så nu klarar jag mig nog, sen får man se till hösten om jag behöver större brallor eller inte....

Mår ungefär som vanligt. trött och dann... Mår inte så illa längre i alla fall. Men foglossningen sitter kvar och jag börjar inse att det inte kommer att bli bättre. Men jag märker skillnad när jag kan sitta ner på jobbet mellanåt.
Men annars sparkar det på där inne, så allt är nog som det ska åtminstone!

Om en vecka precis är det dags för ultraljudet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0