finfin eftermiddag!



Idag har vi haft en bra dag, jag å Tuvaluva.
Dels för att jag fick sova hela förmiddan. och dels för vädret vart bra! (tills det började hagla och tokåska då förstås.. men innan!)

Vi åkte in till Norrtälje, gick ett varv på stan och käka glass. Hittade ytterliggare en present till Tuva till 2 årsdagen.

Tog ett nytt sköldkörtelprov så jag antar att barnmorskan ringer på torsdag eller så och säger hur det ligger till. Med tanke på hur trött jag är jämt så skulle jag tro att värdena inte är fantastiska. Men vi får se.

Precis när vi satte oss i bilen så öppna sig himlen och det bara öste ner. Hagel o tokregn.
Fick köra i snigelfart hem för jag såg tametusan ingenting. Det åska och blixtra riktigt fina sicksack-blixtar!
Nu skiner solen igen så vi ska väl gå ut efter middagen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0