frisörjakt....

Idag skulle jag ju bli fräsig och fin i håret. Men så är frisörn sjuk...
Så nu måste jag jaga rätt på en annan salong. Och det hade väl inte vart någe problem. Förutom att det är idag som jag måste klippa mig.... ajaj.

Det är enda dagen innan bröllopet som jag har tillgång till barnvakt (mormor), så idag måste det ske!
Men jag tycker väl att på en måndag borde det finnas nån tid åt mig. I värsta fall får jag skita i att slinga mig och bara klippa mig...
Väntar nu bara på att klockan ska bli tillräckligt mycket så man kan ringa.

För jag behöver verkligen klippa mig. Våga inte ens skriva hur länge sen det var som jag drog en sax genom håret. Om jag säger det kommer ni tycka att jag är världens knäppaste bondlurk som inte alls bryr mig om mitt utseende...
Men som vanligt här så är det ekonomin som styr, och at klippa håret står verkligen inte högst på listan. Jag klipper mig när det behövs. När det VERKLIGEN behövs. Vilket är NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0