kämpig arbetsdag

Dagen har varit kämpig. Minst sagt..
Har varit nära att spy mest hela dagen. Men som tur är så har jag förstående arbetskamrater som lät mig jobba med mitt i fred.
Nu hoppas jag att fröken Tuvaluva är barmhärtig nog att låta mig sova gott i natt!!

Och metoden jag använt för att mota bort illamåendet, det har vart att äta! äta konstant!
Måtte detta illamående ge sig snart, annars blir jag en gigantisk padda inom kort...
Min goa kollega Stefan sa till mig när jag beklagade mig (med munnen full med smörgås) om hur fet jag kommer bli, han tröstade mig att det gör väl ändå inget. Efter ett år är du smal och fin igen!

Oj vad jag gottade mig i det!!

hade inte tänkt må så här på lördag. För det är då vi ska på bröllop!
Jäklarns vad jag längtar.
Bröllop är ju liksom nåt alldeles speciellt. Och faktiskt mitt första "riktiga". Har bara vart på bröllop en gång tidigare, och det var när jag själv var brudnäbb åt min faster när jag var typ 5 år.
Så det räknas inte.

Kommer jag att böla? troligtvis. Speciellt nu när jag bölar för in princip allt! måste komma ihåg att packa näsdukar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0