lekstugan hämtad!

Det var inte bara att hämta den där lekstugan inte. Jag är glad att jag inte försökte mig på att köra lastarn själv. Nog för att jag KAN köra den, och det ganska bra, men det finlirandet som behövdes för att inte lekstuga och trädgården hos Åsa skulle bli mos. Det krävdes en van hand med det. Tacka pappa!!

Här backar farsan ut från tomten, och eftersom grindhålet var lite för trångt för en lekstuga, fick den ut och flyga.
Här här den ganska så många meter upp...





Sen var det "bara" att lasta på vagnen och åka med karavanen hemåt. Som tur var så är det bara ca 2-3km, har ju tendens att bli lite kö efter ett sånt här släp...

Nu står stuga på plats, men det har jag inget kort på än... För när vi väl kom hem, då var det hög tid för Tuva att sova. Fast även om hon gick på övetid så var hon så speedad av allt skoj, så nattningen tog lite tid...



En nöjd Tuvaluva!

Kommentarer
Postat av: Jessica

SÖTNÖT!

2011-06-01 @ 12:59:29
URL: http://mrsjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0