midsommarmaten -check!

Att handla mat med miljontals andra människor, med en trött Tuva. Jag febrig och dötrött.
Halvlyckad kombo...
Men det gick, och vi kom ihåg nästan allt som skulle köpas.

Trots att jag inte är så värst pigg så klarade vi ändå av dagens missions. Eftermiddan vart lugn här hemma. Tuva lekte i lekstugan och mest bara sprang omkring (anade att hon saknat det fina vädret när man kan springa näck ute). Jag satte mig på en pall och rensade lite ogräs.

Har ju kommit på det, att jag kan sitta på en pall när jag rensar. Eftersom krypa på knä inte går sen några veckor tillbaks.
Men jag har ändå lyft jordsäckar idag och hållt på med sånt som jag inte bör göra. Så vi får se hur bäckenet mår imorgon. Då jag ska jobba. Och då ser jag fram emot en arbetsdag som kommer blir minst 10 timmar.

Yeay....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0