pappersbåtar is the shit!

Inskolningen fortsätter i succéns tecken!
Under den 1,5 timman som vi var där idag så var Tuva med mig kanske totalt 5 minuter. Bra!!
Själv satt jag med ett gäng 5-åriga tjejer, som upptäckte att jag kan vika pappersbåtar.
Med denna fantastiska kunskap vart jag ordentligt poppis! Så medan jag roade småtjejerna så kunde dagmammorna koncentrera sig på Tuva och de andra som skolas in.

Sen drog jag till jobbet. Tuva lämnade jag hos mormor som packat strandväskan!
Så om man bortser från en sak så har denna dag varit kanon. Men det finns ett litet aber.

Och det stavas foglossning...

Jag märker tyvärr en stor skillnad (försämring) för varje vecka. Idag har jag haft ont. Ordentligt ont. Jag pallade bara att stå en timme i taget idag. Tidigare har jag stått ca 4 timmar innan jag behövt vila.
Mitt hopp står nu till att det blir bättre under semestern när jag kan anpassa mina dagar mer och har Anders mfl runt om mig hela tiden som kan avlasta mig med Tuva och allt annat.
Kanske att det då lättar lite grann med värken.

Och eftersom man spänner kroppen extra när man har ont nånstans, så kom huvudvärken som ett brev på posten.

illa.....

Kommentarer
Postat av: Alfva

Men du.. :( Har du fixat något bälte? Det måste väl hjälpa lite iaf...

2011-06-30 @ 23:26:28
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0