seg söndag...

Igårkväll var jag på en härlig tjejmiddag. Taco och sedan jordgubbs å glass. GOTT!
Vi var 5 tjejer, tvår hade en varsin liten (lisa med en 12dagars bebis =mys!!). Vi andra 3 satt och var tjocka.

Det är så att vi tajmat det helt sjukt bra vi 3. Carro är först ut och har bf 1 nov. Bf för oss är runt 5 dec och Angelica runt 15 dec.
Är inte det lite lustigt minst sagt? Sen har jag en drös vänner till som är också i ungfär samma veckor.

Preggoboom!!

Lisa som nu anser sig klar med bebistillverkningen hade med sig en jättekasse med mammabraxor som vi tre slogs om. Jag hittade 3 par jeans som var verkligen jättebra. Så om jag inte svullnar upp till en gigantisk padda så ska jag nog klara mig nu med byxor. Det är bara min shortsjakt som fortsätter!

I fredags vart Anders utnämnd till världens bästa pappa. Han köpte en sån hära hoppmojjängshäst.



Här är från Lekrymden för några veckor sen. Och den här uppblåsbara gummisaken var den bästa av allt.
Så nu har hon en egen. Vi får se det som en tidigt födelsedagspresent helt enkelt!!

Idag vette tusan vad vi ska ta oss för. Alla tre känner sig rätt så rökta. Dålig natt.
Vi har ju fått sova jättebra en vecka i sträck. Är det slut på den roliga nu tro eller kommer hon sova bra i natt igen tro?! jag vågar inte hoppas på för mycket....
Jag skulle helst vilja sitta i soffan, glo film och äta godis och bara få känna mig gravid. Men se det går nog inte resten av familjen med på.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0